FMC: KENAPA BILA HENDAK MEROYAN DIKAITKAN PULA DENGAN UMNO?



Selepas dikaitkan dengan kumpulannya yang terlibat dalam kemalangan di Lebuhraya DUKE beberapa hari yang lepas. Kini admin daripada Familia Myvi Club tampil dengan kenyataan terbarunya yang mana seolah-olah mahu UMNO terlibat sama kes yang dihadapinya.

Sudahlah berlumba secara haram walaupun diatas lebuhraya sehingga tiga sekeluarga meninggal dunia disebabkan oleh kecelakaan yang berpunca daripada FMC nya sendiri selepas melanggar Pajero Sport yang dinaiki mangsa. Walaubagaimanapun, terimalah hakikat bahawa FMC dan ahlinya kini sedang dikecam dan dicemuh oleh seluruh rakyat Malasysia selepas insiden terbabit.      

Akan tetapi mengapa pula kalian ingin mengaitkan pula dengan UMNO? Apakah UMNO ini dilihatnya seperti firma guaman yang berkhidmat secara sukarelawan kepada kliennya? Mungkin itulah tindakan yang paling sangap terlintas di benak fikiran mereka sekarang ini. Rajin pula UMNO ingin membantu dalam hal ini. Isu GST dan TPPA pun masih belum berpenghujung untuk UMNO menghadapinya selepas mendapat pelbagai reaksi daripada rakyat inikan pula ingin mencampuri kelab Myvi pembunuh ini.

Apa yang pasti walaupun beberapa figura dalam UMNO seperti Ahmad Maslan dan Hasan Malek gagal menjawab beberapa persoalan dalam isu mutakhir ini. Akan tetapi UMNO tiadalah sebodoh kalian dalam FMC itu untuk menghulurkan bantuan kepada kalian kerana, banyak lagi perkara yang mereka hendak fikirkan.


Oleh itu, kepada admin FMC apakah Tuhan sudah tidak wujud lagi didunia ini sehinggakan UMNO juga yang dicari taktala ditimpa dugaan yang sebegini rupa. Wallahualam….

P/S: Ini sebenarnya akaun palsu yang sengaja mengaitkan kelab tersebut dengan UMNO agar seluruh rakyat mencemuh FMC dengan UMNO. Walaubagaimanapun, berhati-hatilah dengan akaun palsu yang sebegini rupa di Facebook mahupun Twitter.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

SITI AISHAH: TAHANAN SOSMA YANG MEMILIKI BAHAN PENYELIDIKAN UNTUK PENGAJIANNYA

KUDA MAHATHIR MAKAN LOBAK SEBAB HARGANYA MURAH??

PARTI BARU UNTUK GEN Y- EZAM KOTAK