TUKAR SAIFUL BAHARI ATAU PAN GANTI PAS!!

Berulang kali sudah perkara yang sama berlaku dan ianya terus berlaku di dalam jemaah Parti Islam Se-Malaysia (PAS) yang mana dilihat menjadi liability kepada presiden PAS Dato’ Seri Abdul Hadi Awang.

Kenyataan demi kenyataan facebook yang dimuat naik oleh Saiful Bahri Mamat Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu hanya mengundang aib dan malu sendiri.

Yang terbaru(semalam), isu berkaitan pokok yang telah disumbangkan oleh kontraktor untuk landskap Bandar Baru Kuala Nerus turut menjadi baham FITNAH PJ Pas Terengganu yang juga ADUN Paka.

Sebelum ini sudah beberapa kali kantoi membuat fitnah yang turut dimuatnaik dalam akaun FB Ustaz Saitifu Bahri Mamat tetapi tidak pernah jemu untuk menabur fitnah kepada sesiapa sahaja yang tidak sehaluan dengannya.

Bercakap dihadapan ahli-ahlinya bahawa, kita sebagai seorang umat Islam yang taat kepada perjuangan PAS, jangan kita sesekali lalai dengan ajaran Islam yang diturunkan kepada Umat Nabi Muhammad SAW.

Akan tetapi percakap beliau tidak sama dengan perbuatan atau perlakuan mahu pun dialam nyata dan juga maya (media social).

Diatas firnah tersebut juga, dikatakan nama beliau turut tersenarai dalam tindakan undang-undang yang bakal diambil kerajaan Terengganu bersama 3 yang lain yang mana telah dilaporkan oleh 

Comments

Popular posts from this blog

SITI AISHAH: TAHANAN SOSMA YANG MEMILIKI BAHAN PENYELIDIKAN UNTUK PENGAJIANNYA

KUDA MAHATHIR MAKAN LOBAK SEBAB HARGANYA MURAH??

PARTI BARU UNTUK GEN Y- EZAM KOTAK